Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Θα σου πώ ναί Κεμάλ...

φωτογραφία: Wonge Bergmann
από την παράσταση Prometheus, LandscapeII, του Jan Fabre
(http://www.kaaitheater.be)
 e-Apenanti        μη με ρωτάς, 
αν θα βγώ κι' αύριο στους δρόμους,
να ζητιανέψω ξανά
τη φωνή μου από τον άνεμο της λήθης,
να ψάξω και πάλι 
μήπως σε κάποια γωνιά τους βρώ
την ξεχασμένη μου ψυχή.
μη με ρωτάς 
για το χρώμα της σημαίας μου
-μαύρο θάναι και κόκκινο-
θάνατος ή ζωή τα όνειρά μου....
που θα πάω να συναντήσω.
να με ρωτάς, 
αν θα καώ
απέναντι απο κείνους 
που όρισα να με σκοτώνουν κάθε στιγμή.
Να με ρωτάς,
αν γένημα θα μείνω ενός  έρωτα αγοραίου, και εικόνα
αυτών που εγώ κι' εσύ ονοματίσαμε
παιδιά ενός ανώτερου θεού.

μη με ρωτάς....

θα σου πώ ναί Κεμάλ
αυτός ο κόσμος μπορεί ν' αλλάξει.                                                 
μουσική
Κεμάλ, Μάνος Χατζιδάκις
    

Δεν υπάρχουν σχόλια: