ΚΑΡΤΕΣΙΟΣ Επειδή έχει ζέστη και ούτε εγώ αντέχω να γράφω πολλά, ούτε εσείς να
διαβάζετε πολλά, ας τελειώσουμε με την τεράστια Αζερμπαϊτζανή επιτυχία
του αγωγού φυσικού αερίου ΤΑΡ, με λίγες λέξεις. Λέξεις που δεν είναι
δικές μου, αλλά προέρχονται από την ενημέρωση που έκαναν σήμερα ο
υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννης
Μανιάτης και ο υφυπουργός, Ασημάκης Παπαγεωργίου για τον αγωγό ΤΑΡ.
Πρώτον (και επιτυχέστερον):...
«Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργείου Οικονομικών, τα έσοδα του Δημοσίου από τη λειτουργία του αγωγού εκτιμώνται σε 320 εκατ. ευρώ, σε ορίζοντα δεκαπενταετίας. ΔΕΝ προβλέπεται από το Δημόσιο η είσπραξη τελών διέλευσης,!!!
Δεύτερον (και φοβάμαι επικινδυνότερο): «Δεσμευτήκαμε για ταχεία (fast track) ολοκλήρωση των διαδικασιών που απαιτούνται για την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών, δηλαδή μεταξύ άλλων τις απαλλοτριώσεις και την περιβαλλοντική αδειοδότηση. Ήδη, έχει συμφωνηθεί η συγκρότηση κοινής ομάδας εργασίας με εκπροσώπους της Κοινοπραξίας και των συναρμόδιων υπουργείων, η οποία σε δυο μήνες θα έχει καταλήξει στο χρονοδιάγραμμα του έργου».
Τρίτον (και εις υγείαν του κορόιδου): «Στο αρχικό σχήμα του ΤΑΡ στο οποίο συμμετείχαν η ελβετική ΑΧΡΟ, η νορβηγική Statoil και η γερμανική Ε.ΟΝ εισέρχονται τα μέλη της κοινοπραξίας του Σαχ Ντενίζ (ΒΡ, Total και η αζέρικη Socar)».
Δεν προσπαθώ να μειώσω το μέγεθος της επιτυχίας, διότι απλώς δεν υπάρχει καμία επιτυχία για την Ελλάδα.
Συγχαρητήρια για την επιτυχία τους αξίζουν οι ΒΡ, Total, Socar, ΑΧΡΟ, Statoil και Ε.ΟΝ. καθώς και οι μέτοχοί τους.
Πρώτον (και επιτυχέστερον):...
«Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργείου Οικονομικών, τα έσοδα του Δημοσίου από τη λειτουργία του αγωγού εκτιμώνται σε 320 εκατ. ευρώ, σε ορίζοντα δεκαπενταετίας. ΔΕΝ προβλέπεται από το Δημόσιο η είσπραξη τελών διέλευσης,!!!
Δεύτερον (και φοβάμαι επικινδυνότερο): «Δεσμευτήκαμε για ταχεία (fast track) ολοκλήρωση των διαδικασιών που απαιτούνται για την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών, δηλαδή μεταξύ άλλων τις απαλλοτριώσεις και την περιβαλλοντική αδειοδότηση. Ήδη, έχει συμφωνηθεί η συγκρότηση κοινής ομάδας εργασίας με εκπροσώπους της Κοινοπραξίας και των συναρμόδιων υπουργείων, η οποία σε δυο μήνες θα έχει καταλήξει στο χρονοδιάγραμμα του έργου».
Τρίτον (και εις υγείαν του κορόιδου): «Στο αρχικό σχήμα του ΤΑΡ στο οποίο συμμετείχαν η ελβετική ΑΧΡΟ, η νορβηγική Statoil και η γερμανική Ε.ΟΝ εισέρχονται τα μέλη της κοινοπραξίας του Σαχ Ντενίζ (ΒΡ, Total και η αζέρικη Socar)».
Δεν προσπαθώ να μειώσω το μέγεθος της επιτυχίας, διότι απλώς δεν υπάρχει καμία επιτυχία για την Ελλάδα.
Συγχαρητήρια για την επιτυχία τους αξίζουν οι ΒΡ, Total, Socar, ΑΧΡΟ, Statoil και Ε.ΟΝ. καθώς και οι μέτοχοί τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου