Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Προς τους υμνητές του νεοφιλελευθερισμού, του ιμπεριαλισμού και της κατοχής που ζούμε


      Ενα και μόνο ενδοιασμό έχω για την ανάρτηση που ακολουθεί, μη με λυπηθείτε παρακαλώ, δεν αποσκοπώ στον οίκτο, αλλά την αφύπνιση κι εγρήγορση όλων μας...

προς τους υμνητές του νεοφιλελευθερισμού, του ιμπεριαλισμού και της κατοχής που ζούμε
Γράμματα γνωρίζω κι ό,τι λέω είναι ΑΛΗΘΕΙΑ
λίγες μέρες μετά τις εκλογές του 2009, "λεφτά υπάρχουν- πρώτα ο πολίτης" διαγνώστηκα με καρκίνο ....του μαστού, ήμουν 38 χρονών, και δούλευα ως συμβασιούχος σε παν/μια της χώρας. Η ασθένειά μου χέρι χέρι με το μνημόνιο, έκανε και μετάσταση στα οστά- εξ ου και το ορθοπεδικό χειρουργείο, που γιορτάζουμε σήμερα... Μη τα πολυλογώ, η δουλειά -και κάθε προοπτική εργασίας- χάθηκε ανεπιστρεπτί, ενώ αναγκάστηκα να διακόψω την ασφαλισή μου στον ΟΑΕΕ λόγω αδυναμίας πληρωμής. Ωστόσο, προέκυψε η μετάσταση κι αναγκάζομαι να κάνω ρύθμιση προεκειμένου να έχω βιβλιάριο για το χειρουργείο, έξτρα ακριβό!!!! Σήμερα πια, με πιστοποιητικά 5 αστέρων, που διαβεβαιώνουν την αναπηρία αλλά και το ανίατο της ασθένειας, επιδιώκω αφενός να βγάλω αναπηρική σύνταξη κι αφετέρου να έχω περίθαλψη γιατί συνεχίζω θεραπείες ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ. Το βιβλιάριο ΔΕΝ ανανεώνεται- κατηγορηματική απάντηση από ΟΑΕΕ, και η διαδικασία πιστοποίησης της αναπηρίας και συνταξιοδότησης είναι μίνιμουμ 6 μήνες. Θα ζω?        ΛΙΟΠΗ ΑΜΠΑΤΖΗ            

Δεν υπάρχουν σχόλια: