Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Nάνσυ Πανταζή υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο Γαλάτσι...

Με συναίσθηση ευθύνης για τον Δήμο μας, το Γαλάτσι, αποφάσισα, σ’ αυτές τις εκλογές, να είμαι στο πλευρό της υποψήφιας Δημάρχου Έλενας Ζέρβα, του ανεξάρτητου συνδυασμού «Πρωτοβουλία Πολιτών ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΑΛΑΤΣΙ».
Είμαι αποφασισμένη να διεκδικήσω, στο πλευρό της Έλενας Ζέρβα, το Αύριο που αξίζει, σε εμάς και τα παιδιά μας.
Είμαι αποφασισμένη να αγωνιστώ για μια νέα Δημοτική αρχή με όραμα, συνέπεια και εντιμότητα.
Έφτασε η ώρα της μεγάλης ανατροπής.
Έφτασε η ώρα να συγκρουστούμε με το κατεστημένο.
Έφτασε η ώρα να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα για την πόλη μας και το μέλλον της.
Έφτασε η ώρα να αντισταθούμε στην παρακμή.
Έφτασε η ώρα να γυρίσουμε τις πλάτες στις παλιές πρακτικές, τον παραγοντισμό, όλων αυτών, που οδήγησαν επί σειρά ετών την πόλη μας στο σημερινό αδιέξοδο.
Στις 7 Νοεμβρίου ΕΣΕΙΣ αποφασίζετε για το μέλλον της πόλης μας και των παιδιών μας.
Ζητώ την ψήφο σας για να αλλάξουμε μαζί όσα μας πληγώνουν, όσα μας ταλαιπωρούν.
Ζητώ την ψήφο σας για να κάνουμε το όραμα μας πραγματικότητα............  kλικ πανω στη φωτογραφια για μεγεθυνση                 
Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 1968 και κατοικώ με την οικογένειά μου και σήμερα. Η καταγωγή μου είναι από τα Τζουμέρκα Άρτας και τη Λευκάδα με στενούς δεσμούς επειδή περνούσα όλα μου τα καλοκαίρια εκεί. Είμαι παντρεμένη με τον Ιωάννου Δημοσθένη, Μαιευτήρα – Γυναικολόγο και έχουμε τρία παιδιά την Χαρά 14 ετών, την Χριστίνα 12 ετών και τον Κωνσταντίνο 8 ετών. Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών και εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά έχει ξεκινήσει...
τα εφηβικά μου χρόνια με την ενεργή συμμετοχή μου στο μαθητικό κίνημα και τα τελευταία 9 χρόνια συνδικαλίζομαι στο γονεϊκό κίνημα. Είμαι Πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Γαλατσίου τα τελευταία 4 χρόνια, μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Γαλατσίου σαν εκπρόσωπος των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, Ειδική Γραμματέας στην Ομοσπονδία Γονέων Αττικής, Εκπρόσωπος στην Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Ελλάδας. Επίσης, είμαι Πρόεδρος της 179ης Σχολικής Επιτροπής Δήμου Αθήνας και στο Γονεϊκό Δίκτυο στον Τομέα Παιδείας στο ΠΑΣΟΚ. Μεταξύ άλλων, έχω διατελέσει εκπρόσωπος στην Ομοσπονδία Γονέων Αττικής ( 2002–2008 )....περισσότερα στο blog   ΝΑΝΣΥ ΠΑΝΤΑΖΗ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: