Τρίτη 6 Απριλίου 2010

''Με λένε Αντώνη και είμαι άνθρωπος''

Επιστολή κρατούμενου των Φυλακών Τρικάλων που δημοσιοποιεί ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Χρ. Μαγκούφης
Το Μ. Σάββατο ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Τρικάλων Χρ.Μαγκούφης επισκέφτηκε τις φυλακές Τρικάλων όπου είχε επαφή με κρατουμένους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ως αναφορά τις συνθήκες διαβίωσης.
Ξεχωριστή εντύπωση όμως έκανε μια συγκινητική μαρτυρία από καρδιάς ενός
κρατουμένου με το όνομα Αντώνης.
Συγκινημένος από την τοποθέτηση του κρατουμένου Αντώνη ο οποίος του είπε ότι είναι άνθρωπος και όχι απλά ένας αριθμός ο Βουλευτής του ζήτησε να του δώσει μια επιστολή όπου θα αποτύπωνε την αγωνία του αλλά και την Ελπίδα, προκειμένου να την δημοσιοποιήσει στέλνοντας έτσι πολλαπλά μηνύματα στην Κοινωνία και όχι μόνο
ΕΠΙΣΤΟΛΗ

«Με λένε Αντώνη. Κι αν τώρα κατάντησα ένας αριθμός στα κιτάπια μιας φυλακής δεν ήμουν πάντοτε έτσι. Είμαι ένας αριθμός που αναπνέει. Πονάω όπως εσείς. Γελάω και κλαίω το ίδιο. Αγαπάω και ερωτεύομαι και έχω όνειρα όπως εσείς. Έκανα όμως παραπάνω λάθη από εσάς. Πλήγωσα μόνος μου τη ζωή μου και αυτό πληρώνω τώρα. Αυτή είναι μόνο η διαφορά μας.
Με λένε Αντώνη και δεν είμαι νεκρός παρόλο που κάποιες νύχτες δεν ανασαίνω. Δεν ήμουν πάντοτε τόσο αδύναμος. Έχω τουλάχιστον να επιδείξω μια επιτυχία, ένα επίτευγμα στη ζωή μου, παρά τις τόσες αποτυχίες μου : την κόρη μου.
Έχω και ένα στόχο : να την κρατήσω ξανά στην αγκαλιά μου επειδή την πλήγωσα.
Ήρθα στο σχολείο δεύτερης ευκαιρίας για να πείσω τον εαυτό μου πως δεν τελείωσε η ζωή μου, πως μπορώ να προσπαθήσω ακόμη θα αποδείξω στο παιδί μου ότι έχω τη διάθεση ακόμη και τώρα να μάθω πολλά παρά την ηλικία μου,
Εκεί έξω έχω αφήσει τα όνειρα μου μισά και θα γυρίσω να τα ζήσω και να πληρώσω όλους τους λογαριασμούς ώσπου να ξοφλήσω. Και αν τα βράδια κρυφά από τους συγκρατούμενους μου κάτω από την κουβέρτα μου βαριανασάνω είμαι σκληρός όταν πρέπει ιδιαίτερα τώρα που πρέπει να διεκδικήσω τη ζωή μου και τη ζωή του παιδιού μου. Θα αλλάξω, θα δείτε. Όχι όνομα αλλά
μυαλό και στρατηγική. Μπορώ να αλλάξω σε πείσμα όσων με απαξιώνουν.
Με λένε Αντώνη και δεν είμαι αριθμός, είμαι άνθρωπος».     
ΒΑΘΥ ΠΡΑΣΙΝΟ   

Δεν υπάρχουν σχόλια: