Πρόκειται για τη δεύτερη πρωτοβουλία του υπουργείου Εξωτερικών, μετά την αποδέσμευση, από τις πρώτες κιόλας ώρες, από την ΥΔΑΣ, χρηματικού ποσού 200.000 ευρώ προς το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Διατροφής, ο Γενικός Διευθυντής του οποίου ευχαρίστησε με επιστολή του "για την άμεση αντίδραση" της ελληνικής πολιτείας, η οποία συνέβαλε στο μέτρο των δυνάμεών της στην άμεση κινητοποίηση των δυνάμεων του Οργανισμού
Όπως ανακοίνωσε ο κ. Κουβέλης, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε προκειμένου να ενημερώσει για την αποστολή, κομίζει και επιστολή του πρωθυπουργού Γ. Α. Παπανδρέου προς τον Αϊτινό ομόλογό του, με την οποία αναφέρεται στο σύνολο της ελληνικής βοήθειας, στην ιστορική σχέση των δύο λαών, καθώς και στη δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης να συνεχίσει να στηρίζει την Αϊτή, με βάση τις δυνατότητες που διαθέτει η χώρα μας. ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου